Programari dr. Andreea Lupu: 0241 665 665 Gaseste-ne pe harta
exercitii pentru durerile de spate

DURERILE DE SPATE SI LUCRATUL DE ACASA

DURERILE DE SPATE SI LUCRATUL DE ACASA

In plina pandemie de Coronavirus, este o provocare sa lucram de acasa.

Ce este important sa facem pentru a evita durerile de spate?

Iata cativa pasi simplii de urmat:

  1. Sa pastram o pozitie cat mai corecta la birou sau la masa de lucru. Cum facem acest lucru? Foarte simplu: pentru a nu avea dureri de spate, trebuie sa fim constienti de pozitia pe care o avem pe scaun – important este sa mentinem muschii fesieri si spatele lipit de spatarul scaunului. Gambele trebuie sa fie o distanta de o palma de marginea scaunului, iar gamba fata de coapsa trebuie sa aibe un unghi de 900. Acest lucru putem sa il facem simplu punand o cutie sau un taburet mic sub picioare. Mai multe informatii referitoare la pozitia corecta gasiti aici: https://www.drandreealupu.ro/pozitia-corecta-la-calculator-sau-birou/
  2. Incercati sa va hidratati. Stiu auziti des aceasta recomandare, dar acum profitati ca sunteti acasa si numai aveti acea anxietate de a folosi toaleta pe care o folosesc si altii, acum sunteti in mediul sigur de acasa. Asa ca minim 2 l de apa pe zi putem sa bem!
  3. Aerisiti camera in care lucrati, oxigenarea va ajuta sa respirati mai bine, sa va concentrati mai bine!
  4. Nu in ultimul rand faceti exercitii! Kinetoterapia este foarte indicata pentru a mentine un status bun muscular si articular, automat si pentru a nu avea dureri de spate. Exercitiile simple si elementare ne pot detensiona musculatura care este de cele mai multe ori, tensionata in timpul in care lucram, fara sa bagam de seama la momentul oportun pentru a remedia pozitia, iar cateva exercitii simple ne pot ajuta sa combatem durerile de spate care apar de cele mai multe ori dupa ce stam multe ore la birou.

 

exercitii pentru durerile de spate exercitii pentru durerile de spateIn continuare, iata cateva din beneficiile kinetoterapiei:

  • exerctiile ne ajuta sa avem o postura corecta si un aliniament corect al corpului, sa respiram mai corect si mai eficient
  • redobandim forta musculara normala si mentinem un tonus muscular normal
  • crestem sau redobandim mobilitatea articulara
  • pastram sau redobandim elasticitatea musculara
  • redobandim coordonarea la nivel neuromotor, a echilibrului si autocontrolului
  • imbunatatim sau mentinem capacitatea de efort
  • ne ajuta sa ne relaxam
  • ne ridica starea de spirit si ne ajuta sa scadem nivelul de stres, practic crestem confortul fizic si psihic
  • ne ajuta sa dormim mai bine
  • un program constat de exercitii ne ajuta sa reducem bolile cardiovasculare, deci vom avea o inima mai sanatoasa
  • ne ajuta sa devenim mai creativi
  • un program regulat de exercitii imbunatatesc starea de sanatate a organismului, creste nivelul de energie si multe cercetari in domeniu ne arata ca facand acest lucru crestem nivelul de serotonina ceea ce ne ofera o stare de bucurie, fericire.

 

Programari dr. Andreea Lupu in cadrul Fizioclinic: 0241 665 665 | 0735600500
0241 665 665